- Nieuws
- TRIXXO wint Flexmarkt Award
- Home
- Over Trixxo
- Nieuws
- Nieuws
- TRIXXO wint Flexmarkt Award
Een moeilijk arbeidsklimaat blijkt geen bezwaar voor uitzendkantoor TRIXXO. Als sterk groeiende speler op de Nederlandse markt pakken ze uit met indrukwekkende cijfers, zelfs in deze economisch uitdagende tijden. “TRIXXO Nederland heeft de coronacrisis met vlag en wimpel doorstaan, vertelt Algemeen directeur TRIXXO Nederland Joaquin Urbina. “Daar stopt het niet, want we hebben alles in huis om deze groeitrend nog lang door te zetten.”
Sterke groei ondanks lastig klimaat
"Wat 2022 betreft mikken we voor beide landen (Nederland en België) samen op 210 miljoen euro omzet, oftewel een groei van 50 procent. Ambitieus? Zeker. Maar gezien de positieve cijfers van de voorgaande jaren is het een haalbare kaart voor het bedrijf. Binnen enkele jaren tot de top van de Nederlandse uitzendorganisaties behoren is ons doel. Het feit dat we de prijs van snelste groeier in de Flexmarkt Omzetranglijst Top-100 wonnen bevestigt dat we het goede groeiritme te pakken hebben om deze doelstelling te behalen."
"Het is momenteel geen makkelijke markt om in uit te blinken. Onze economie heeft een tekort aan arbeidskrachten, en dat over alle sectoren heen. Toch groeit TRIXXO Nederland en weet zo een positieve draai te geven aan deze uitdagende markt. Momenteel zijn we in Nederland al met een team van 80 vaste medewerkers. Zij zoeken dagelijks naar de beste mensen voor de juiste werkgevers. Dat hun persoonlijke aanpak en gedrevenheid een succesformule zijn, blijkt uit de resultaten."

Ambitieus maar persoonlijk
We hebben torenhoge ambities en doen ons ding met onze typerende drive. Op korte termijn zullen er meer dan 100 medewerkers werkzaam zijn bij TRIXXO Nederland. Ook intern zijn we dus constant op zoek naar nieuw talent. Om dit talent aan te trekken zetten we vooral in op interne opleidingen en persoonlijke ontwikkeling. Ook zonder ervaring kan je bij ons aan de slag. Onze medewerkers zijn de ambassadeurs van TRIXXO”, aldus Joaquin Urbina.
Momenteel is TRIXXO Nederland vertegenwoordigd van Groningen tot Maastricht maar de limiet qua vestigingen is nog lang niet bereikt, aldus Joaquin. "Met het verhogen van onze fysieke aanwezigheid op de markt zijn we nog beter in staat om op persoonlijke wijze de talenten te ontdekken in onze kandidaten."
Organische groei vs overname
"Afgelopen jaar konden we rekenen op 5 overnames. We kregen er hiermee 12 kantoren bij, een fikse groeispurt ten opzichte van de drie kantoren die we een jaar geleden in onze portefeuille hadden. 2022 is het jaar dat we stevige fundamenten leggen om de verdere groei te bewerkstelligen." We plannen een organische groei van minimaal 25% gecombineerd met een groei door overnames. De uitzendmarkt in Nederland kleurt hierdoor steeds vaker TRIXXO-groen. "Er zijn nog heel wat blinde vlekken in Nederland die we zo snel mogelijk willen opvullen via acquisities. Dat kunnen zeker grotere spelers zijn met vijftien kantoren of meer, die ons direct een stevige boost geven qua bereik."